Nu är vi där igen!

..kan inte sova, har försökt ett tag så nu gör jag annat en liten stund innan nästa försök..

Har haft en både bra och dålig dag. Det bra var att jag fick jobba och hade några jätte roliga timmar. Att jag fick åka ut till Hampus och åka Jeep en stund. Att jag och Kim fick sitta och prata lite. Att jag hann stryka nästan alla kläder och att Petra var en ängel och dammsög mer än halva huset! Det dåliga är att jag rök ihop med en gammal kompis, rejält också! Tror att det mestadels var mitt eget fel, mest missförstånd, men ändå mitt fel. Har iallafall försökt be om ursäkt (vilket jag helst av allt inte vill göra för jag är så förbannat envis), och jag hoppas att den godtas.

Nu måste jag försöka sova igen. Hoppas att det hjälpte att skriva ner lite tankar så att det går lättare att somna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0