Nytränad och glad!

Hemkommen från gymmet igen. Jag skulle nog kunna flytta dit, så bra trivs jag. Inte mycket folk (mest äldre dessutom), många fina maskiner, massa hantlar och skivstänger och det bästa av allt: LÖPBANDEN! Mmm.. Jag är sjuk, jag vet! :)

Igår var jag med Hampus, Kim och Mattias. Kollade på en jeep i gnosjö, åt pizza och kollade på Beck. Mycket roligt vill jag lova! Att få se herr Persbrandt på tvn slår aldrig fel och i bra sällskap är det ännu bättre :) Förresten, när jag kom hem igår så lästa jag ut Eragon så nu får jag äntligen börja läsa nästa bok i serien! Yes box! Tror att den heter den äldste..

Nu ska jag in i duschen och sen vänta på att syrran kommer hem från sin praktik så att vi kan äta lunch ihop..

En sak till.. Har svårt att sluta tänka på tatueringar just nu. Alla vet att jag vill ha en, men jag har lite beslutsångest över hur den ska se ut. Men nu har en bild börjat komma fram och den är svår att släppa.. Funderar på att iallafall gå och diskutera idén med en tatuerare, så får vi se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0