Skogspromenad med Kim

Har varit ute och gått en runda med Kim och hennes söta hundar. Skönt att få komma ut i skogen och så roligt med sällskap! Dock var det lite uppkört vilket gjorde att det blev såå himla lerigt! Men kläderna går att tvätta och jag lyckades hålla fötterna torra ändå!

Nu tänkte jag sätta mig i soffan och börja läsa andra delen i trilogin om Eragon! Spännande..! Skulle vilja ha något att tugga på, är lite sugen på choklad faktiskt.. Vet att det finns mörk choklad i skåpet, mumsigt!

Ikväll funderar jag på att åka in till stan. Mormor skulle iväg så hon ville att någon skulle gå ut med hunden. Jag gillar att promenera, så varför inte?! Men vi får se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0