Stress?!

Känner mig väldigt stressad idag. Vet inte riktigt varför dock, har känts så hela dagen!

Vaknade av att telefonen ringde i morse; -Kan du komma och jobba? (När då?) -Typ, nu! (Visst, ska bara käka frukost..) Så dagen har jag tillbringat på ett dagis. Skulle ha slutat kl 13.30 men jag fick vara kvar till 15.30 istället. Dessutom ska jag jobba imorgon 07.15-15.30 och på torsdag 07.15-14.00. Fullt upp nu med andra ord..

Ska iväg och dansa om en stund. Skulle vilja gå till gymmet också, men det får bli en annan dag. Om jag är ledig på onsdag så ska jag dit då iallafall.. Ska förbi Hampus en sväng efter dansen, kolla på hans nya lägenhet. Roligt! Sen måste jag svara på några mail och fixa lite mer ikväll så jag tänka försöka komma hem relativt tidigt.. Stress!

Nu måste jag byta om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0