Super helg!

Vilken helg säger jag bara! Var på fest hos Micke i fredags, hade en jätte rolig kväll! Sen åkte jag till Skövde tidigt på lördagen och var ute och hälsade på Jonas mamma. Resten av kvällen tillbringades i Bagarens nya limousin, hur häftig är inte det då?! Kändes så himla lyxigt att få vara ute och glida i en vacker vit limousin.. Hade en super trevlig kväll, var inte hemma förrän runt 5 nångång imorse.. Så tack hela Skövdegänget för en super kväll!

Idag händer minsta möjliga. Jonas är jätte bakis och jag är rätt trött efter en hård men rolig helg :) Tänkte äta lite om en stund för jag är så himla hungrig nu.. Kanske skriver lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0