Systeryster!

Oj oj, va trött jag är idag.. Har inte sovit många timmar idag heller eftersom min kära systeryster behövde skjuts in till stan. Hon ska åka till Göteborg och hälsa på brorsan över helgen. Ska släppa av henne på stationen så drar jag vidare mot sporthallen istället. Kan vara skönt att få träna idag så att jag kan sova i natt.. Hon kom och ryckte i ytterdörren och tryckte på ringklockan några gånger för en stund sen, inte bästa sättet att vakna på.

Jonas kommer lite senare idag, vi ska äta tacos ihop med mamma. Sen är inget planerat, får helt enkelt se hur helgen utvecklar sig. Ska bli såå roligt att få prata med honom igen, pratar visserligen ofta på telefon men det är inte samma sak.

Nu måste vi åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0