The return of the missing brother!

Usch och fy va jag är förkyld, den verkar inte vilja ge med sig trots att jag fullständigt knarkar frukt och vitaminer! Hemskt!

Idag har jag varit i skolan, har haft det roligt som vanligt. Fredagar är nog allra bäst tycker jag, nästan helg och allt som hör till! Ikväll kommer brorsan hit från storstaden Göteborg. Ska bli roligt att få se honom igen! Saknat honom enormt! Micke kommer nog förbi en sväng lite senare också.. Kul! Tänkte försöka hyra en film till kvällen också.. skulle vilja se Patric 1.5, så trailern och den va hysteriskt kul! Min typ av humor..

Nu ska jag hjälpa min söta mamma i köket! Imorgon blir det Jeepträff förresten, ska vara i Hånger hos Hampus kl 08.30 imorgon bitti! Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0