Träning och Streetdance!

Min händer och armar skakar jätte mycket, känns som om jag vore gammal och skröplig. Så är dock inte fallet; Har tränat hårt med både hantlar och skivstång idag. Efteråt så kände jag att kroppen var helt slut, en underbar känsla som jag vill uppleva om och om igen. Man känner sig så nöjd och som om man vore störst, bäst och vackrast!

När jag kom hem la jag mig i soffan och läste lite, käkade mat med syrran och bara tog det lugnt. Ska in  till stan om en stund. Träffa en kompis och förhoppningsvis reda ut lite saker som inte står rätt till. Sen ska jag dansa med syrran kl 18.30, streetdance! Har bestämt mig för att ge det en chans, även om jag ligger långt efter de andra så får jag jobba dubbelt så hårt tills jag höjer mig till deras nivå. Dans är en stor del av mitt liv och kan man utöka den kunskapen så ska man ta chansen! Punkt!

Nu ska jag hitta alla dans kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0