Bara 17 timmar?!

Oj oj, bara 17 timmar sedan jag uppdaterade sist. Otroligt va?! :) Ni som började vänja er vid 2-3 veckors uppehåll, suprise! 

Idag har jag tillbringat hela dagen med Niclas. Har varit med på röntgen, hos ortopeden, hos hans mamma, handlat, lagat mat, diskat, kollat på film.. Jag har varit otroligt duktig, tycker ju synd om stackarn som har brutit armen. Det värsta är bara att han också har  kommit på det. När han retar mig och jag blir lite halvsur (vilket jag faktiskt blir efter ett tag..) så kollar han på mig med hundvalpsögon och snyftar lite.. Då kan man ju inte vara sur längre, jag menar han har ju faktiskt ont! Eller så bara driver han med mig.. Tror mest på det sistnämnda!

Nu är jag iallafall hemma. Har köpt nagelförstärkning till lillasysteryster och gosat med den lilla katten. Nämnde förresten inte det igår. Vår ena katt har gått bort. Grease finns dock med mig, alltid!

Nu måste jag checka in motorn i garaget! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0