Come On!

Oj Oj. När man börjar få kommentarer om att man uppdaterar för sällan så är det illa, riktigt illa! Ber mina stackars läsare om ursäkt och jag ska försöka skärpa mig, I promise!

Det har hänt mycket sen sist. Jag har fått nya tider på jobbet (hmm typ 5 gånger..), varit i Skövde (3 helger på rad), fyllt 23 år, firat mammas 50:års dag, bråkat och blivit sams (med måånga personer), ätit tacos (6 gånger sen sista uppdateringen, på riktigt!), åkt limousin och festat. Dessutom har jag varit på Seghalla och lärt mig bugga. Dansade med minst 15 olika pensionärer, alla lika mysiga! :)

Idag har jag varit på jobbet, började 06.30 och slutade 14.00. Precis lagom! Åkte med Kim till veterinären och fick ögonlysa Henna, Kims rottweiler. Hon blev godkänd så nu blir det valpar i höst, nice! Sen hämtade jag pappa i lagan, lämnade en vinge till Peter och hälsade på lilla Niclas som brutit armen. 

Snabbis om den gångna tiden. Nu blickar vi framåt: Mot sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0