Grillfest!

Igår va jag ordentligt på G. Herregud!

Började dricka runt 17 hemma hos Micke. Sen gick vi på karnevalen.. Därefter till Micke igen för att grilla och dricka ännu mer. Fick i mig massa cider, shots, drinkar, you name it! Sen var det dags för öltältet nere i stan.. Därefter fick jag skjuts av syrran hem, PÅ MOPPE! Förstår ni?! Min stackars 17-åriga syster fick skjutsa hem mig på moppe.. Ha ha.. Hade otroligt roligt iallafall! Lätt värt att känna sig som en isglass..

Idag har jag mått lite halvtaskigt, haft ont i huvudet och varit en smula trött. Har varit i stan och hälsat på Micke, åkte ut till Hampus en sväng och mötte upp Kim och Mattias. Sen bar det av till McD för middag och sen hem till mig för att kolla på film. Tror att alla åkte hem runt 22 och sen dess har jag bara surfat lite. Men nu ska jag sova, börjar jobba redan 06.30 imorgon.. suck!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så jättemycket för gratulationen! =) Jag hoppas också det blir en bra dag! =)



Kram på dig!

2009-05-19 @ 14:27:58
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0