Jag älskar det..

Igår gjorde jag det roligaste jag har gjort på väldigt länge. Jag var på buggkurs! När den var slut kände jag mig nästan hög, så jäkla roligt hade jag! Helt sjukt! Fick snurra, dansa, lära mig nya steg, prata med massa folk och bara ha det underbart i 2 timmar! Love it!

Idag har jag inte gjort så mycket. Följde med stackars Niclas till sjukhuset där han äntligen fick ta bort sitt gips. Sen var vi på Olympia och åt lite kinamat, så himla gott. Sen åkte vi hem till honom och skulle slappa lite men det slutade med att båda somnade enn stund i soffan. Sen åkte jag hem. Nu sitter jag och tjatar med syrran. Hon ska klippa mig kl 08.15 imorgon på sin skola, det blir spännande :)

Dags att göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0