Jag är en vampyr..

Vad vill du? Men kom då! Jag är ju här och väntar på dig.. 

Men din blick var mörk och märklig där du stod på den trasiga mattan brevid okända skor. Jag fattade allt och ingenting, där stod ju du som alltid skulle va min. Du såg exakt lika påkommen ut som du var. Men ärligt talat: Det var skönt med ett dåligt svar! 

Hela världen är så underbar, om man är korkad, dum och glad!

Oj oj, nya favoriten för tillfället. Är helt såld på -Jag är en vampyr med Markus Krunegård. Sån jäkla energi i hela låten. Vågar knappt erkänna det eftersom jag tidigare har sagt till syrran att Markus Krunegård är totalt kass. Petra: Jag ber om ursäkt! Jag förstår att du tycker att han är bra! Förlåt! :)

Har jobbat klart på dagis, en väldigt lugn och skön dag! Ikväll blir det buggkurs och kanske tacokväll hos Niclas.. Lyxigt!
Nu ska jag ta en promenad. Måste bara slänga över lite schysst musik på Mp3:n först!

Jag är en vampyr..

Kommentarer
Postat av: Petra

haha de e lungt syrran ... ja visste att du skulle ta ditt förnufft till fånga någon gång ;)

2009-05-26 @ 14:38:26
URL: http://whokilledmybrain.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0