Jag måste lära mig!

Oj oj, hade en riktig kanon kväll på Sigges loge igår. Såg the Boppers live och dansade massa bugg. Det sistnämnda var så himla roligt så nu blir det faktiskt buggkurs på måndag. Vill bli bättre på alla steg och snurrar. Det är ju en dans fylld av energi och glädje så det passar mig som handen i handsken! Har redan pratat med Frida så jag hänger på henne imorgon..

Blir nog en rätt lugn dag idag. Ska göra ett byte med Hampus; Jag har hans bil eftersom jag körde igår och han har mitt körkort och visa-kort. Ikväll tänkte jag umgås lite med Niclas, om han inte kommer hem för sent från sin tur till Helsingborg förstås. Imorgon har jag öppningen på dagis så jag måste vara där strax efter 6, så det blir tidigt i säng!

Nähä, dags att fixa håret och gå ut i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0