Lunchrast!

Sitter hemma i mitt rum och har lite lunchrast från dagens jobb: Fritids! Har ätit makaroner med köttfärrsås, ringt Niclas, ringt Kim, skrivit ett mail och nu skriver jag här. Ibland är man allt bra effektiv! Vet inte vad som har hänt, men allt är på topp! Just nu är jag inne i en bubbla fylld av energi och det känns som att jag kan klara allt jag tar mig för!

På tal om att klara allt så tog jag en joggingtur igår. Sprang runt Kvarnagården och jag sprang faktiskt större delen av tiden för första gånen på väldigt länge! Det är nog hög tid att förnya gymkortet igen, jag saknar alla fina stunder på löpbandet och när man testa gränserna vid hantlarna. En funderare på det kanske...

Nu ska jag tillbaka till jobbet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0