Solig lördag!

Sitter hemma framför datorn. Har läst några bloggar, skrivit lite mail och facebookat lite.
Mamma och pappa åker till Orust, hör bilen åka iväg precis nu..
Syrran ligger fortfarande och sover, får väl väcka henne när klockan närmar sig 13-14 om hon inte, som genom ett under, vaknar av sig själv.
Ikväll ska jag på grillfest hos Micke. Kim och jag ska gå på festivalen i stan innan dess, kan bli sjukt roligt för jag är fortfarande inne i en liten lyckobubbla!
Igår var jag på middag med jobbet. Åtta stycken 35-40 åriga dagisfröknar och jag. Grymt roligt måste jag säga! När jag hade skjutsat hem dom så åkte jag förbi Niclas en sväng, pratade om en massa viktiga saker. Kändes så skönt att få prata med någon, någon som dessutom käner mig väldigt väl. Tack!
Tänkte snart ringa lilla Jonas och prata lite.. Får hoppas att han är vaken :)
Nu ska jag duscha, läsa lite i Twilightboken och bara ta det lugnt.. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0