Vad har jag gett mig in på?!

Herregud. Just nu sitter jag framför datorn med en hög blekningsmedel i huvudet. Syrran är lite ledsen och för att göra henne glad åkte vi in till stan och köpte glass (Ben&Jerry -half baked) och hårfärgning. Eftersom hon är allergisk så är det mig vi färgar... Allt för att göra sötnöten glad såklart! :)

Ikväll ska jag till Fröjden i Jönköping och bugga. Jag ska bli en riktigt inbiten buggnörd hädanefter, så fantastiskt roligt! Hoppas bara att jag ser lite vetig ut i håret så att någon (iallafall en enda!) vågar dansa med mig.. Men syrran är ju nästan frisör så jag får helt enkelt lita på henne!

Nu ska vi smaska glass! Madde goes Blondie.. He he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0