90 år..?

Håhåjaja.. Känner mig som en gammal 90-åring i kroppen, stel och genomtrött. Har lite feber i natt igen, men den går förhoppningsvis över tills imorgon. Skönt att få jobba iallafall, inte roligt att missa massa nätter bara för att man mår lite halvdåligt. Inte lönt att vara hemma för det lilla :)

Idag har jag inte gjort någonting. Känns inte så roligt att erkänna men jag har faktiskt bara varit vaken ca 3 timmar idag. Gick upp vid 14 och lagade lite flygande jakob och vid 16 gick jag och la mig igen. Steg upp ur sängen 19.40 och 20.20 åkte jag till jobbet.. Låter rätt hemskt men jag har varit såå himla trött.

Tur att man jobbar lite iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0