Äntligen vaken

Nu har jag äntligen lyckats vakna och ta mig upp ur sängen. Klockan är 11.30, jag vet..

Igår var jag på medlemsmöte i Speed FMK, började vid 1 och kom inte därifrån förrän 15.30. Det var dock väldigt intressant och musikquizzen i början var riktigt roligt. Eftersom mötet började redan kl 13 innebar det är jag fick sova ca 3 timmar efter nattens jobb. Efter mötet var det bara att åka direkt hem till Daniel och laga lite mat eftersom vi skulle gå på bio i Växjö kl 18 och eftersom det tar en timme till Växjö hade vi inte så mycket tid över.

Såg iallafall Luftslottet som sprängdes, sista Stieg Larsson filmen. Den var mycket bra. Kändes skönt att äntligen få ett slut på filmerna. Har ju redan läst alla böckerna så handlingen hade man i huvudet, men den var bra! Om inte annat så är det alltid gott att äta popcorn och chilla i en biosal :)

Nu ska jag iväg och styra upp lite saker. Är fortfarande trött, vilket är konstigt eftersom jag har sovit runt 10-11 timmar i natt.. Men det behövdes eftersom jag har sovit kasst i så många nätter innan.. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0