Är jag vaken? Drömmer jag?

Har försökt sova länge idag eftersom jag ska jobba i natt. Har gått sådär bra.. Har mest legat och vänt och vridit på mig runt i sängen, halvdrömt och varit halvvaken. Sjukt jobbigt när man inte riktigt vet om man drömmer eller är vaken. Tyckte jag hörde att någon låste upp ytterdörren, men sen var det tyst igen. Gick iallafall upp och kollade, bara inbildning från min sida visade det sig.
Tänkte ut och jogga lite, men just nu vräker regnet ner utanför så jag väntar en liten stund till. Har förresten en ordentlig träningsvärk idag, rumpan, benen och axlarna känns som om de har varit ute och fightats lite. Skönt men samtidigt ont! :) Ska stretcha lite extra efter joggingen..



Nu får det allt ta och sluta regna, har inte tid att sitta här och glo.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0