Brr.. It´s cold in here!

Hmm.. Sitter i sängen och har dragit på mig mjukisbyxor, 2 par strumpor,linne, 2 t-shirts, en tjock tröja och en fleecefilt. Fryser som en gnu på nordpolen. Förstår inte hur detta kommer sig, men det går säkert över om ett tag. Annars får jag åka och träna så att cirkulationen kommer igång ordentligt.
Igår fick jag riktiga pissbesked. Jag hade ju tänkt att läsa till undersköterska på komvux till våren, men jag hade för bra betyg så jag kom inte in. Tack för den.. Jag förstår att man ska ge sådana som inte har någon utbildning en chans att läsa upp sina betyg, men samtidigt så slet jag häcken av mig i 3 år för att undvika att få ett enda G i slutbetyget och vad spelar det för roll nu när jag inte kan få någon anställning på grund av att jag inte är undersköterska?! Jag får lösa detta på något annat sätt; har legat vaken i natt och tänkt på reservplaner, så nu har jag en hel del på gång. :)
Idag ska jag försöka få tag på några studievägledare och se om någon av mina planer kanske kan fungera. Vid 16 i eftermiddag ska jag till Gnosjö för att representera Speed på en mässa för ungdomar. Ska bli grymt spännande!
Nu måste jag röra lite på mig så att värmen återvänder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0