Dagen är avklarad!

Jaha då är allt som var inplanerat på onsdagen avklarat. Klockan är bara drygt 1, så vad ska jag göra nu..? Äta lite lunch kanske, jag är fruktansvärt hungrig..
Har varit på möte idag, fick inloggning och genomgång av datorn på jobbet. Kanon säger jag bara! Nu kan jag fixa och dona med mina timmar alldeles själv! Därefter var jag och tränade, sprang 2 km på 12 minuter, inte jätte bra tid men en klar förbättring från min sida. Det känns att konditionen kommer tillbaka rätt fort bara man tar sig i kragen och tränar regelbundet. Lyfte relativt tung också, det gick bra..
Nu sitter jag hemma på Parkudden. Katten har lagt beslag på min mobil så jag kommer inte åt den utan att han ska försöka busa. Så alla som skickar sms får vänta på svar tills lilla Rasmus har lugnat sig en smula :)
Nu är det dags att laga lite mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0