Ensam bland 30 människor!

Verkar bli en rätt lugn natt, skönt! Just nu är jag själv på hemmet, Eva ringde just och sa att hon blir borta en bra stund. Hoppas att de håller sig lugnt under tiden för det är både tungt och svårt att hjälpa gamlingarna själv. Men jag är inte orolig, det mesta kan jag lösa själv om det krävs! Jag är stark..!

Håller på att skriva brev till Solomon i USA, var länge sedan jag svarade på hans brev. Glömde bort det i flytten och allt, men nu ska det tas tag i. Har snart knåpat ihop ett helt brev på engelska. Det är lite trixigt att få ihop det grammatiska emellanåt, det var ju tyvärr länge sedan man både läste och skrev på engelska. Borde göra någonting åt detta! Kanske ut och resa snart..?! Någon som vill följa med? Ha ha..

Nu måste jag fortsätta, ska alldeles strax gå min lilla runda. Tråkigt att göra det själv bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0