Fekking great!

Ohh yeah! Gissa vem som trotsade regnet och tog en lååång joggingrunda ändå?! That´s right: Jag! Nu känner jag mig så där lagom duktig. Var ute i regnet i 46 minuter totalt, tur att jag hade laddat mp3:n med massa bra musik. Nu har jag verkligen ont i mina ben!
Har precis duschat och ätit lite mat. Till min stora lycka hittade jag köttbullar i frysen, då har man ytterligare en anledning till varför man kan äta snabbmakaroner en dag till. Det är helt klart underskattad mat, snabbmakaroner med ketchup och grillkrydda. Gott, gott, gott! Funderar på om man skulle ta och laga någon seriös mat imorgon, typ paj eller lasagne eller nåt liknande.. Tåls att funderas på!
Nu ska jag softa lite i soffan, ska ju jobba i natt så jag borde försöka sova/vila lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0