Fullt ös!

HåHåJaJa.. Shit vad det går undan i natt. Känns som om natten har sprungit iväg, har haft fullt upp non-stop! Telefonerna har ringt, gamlingar har varit uppe, folk har smsat och jag har varit en aning sliten. Men nu är det 3 timmar kvar till hemgång, känns skönt. Dock vet jag redan nu att morgonen kommer att bli sjukt tuff, mycket att göra. Hoppas att jag och Lydia löser det på något smidigt sätt!

Har iallafall gjort klart alla nattens plikter, alla rundor både i huset och ute är avklarade. Vi tänkte försöka sätta oss ner ett slag och vila framför tv:n. Skönt! Längtar dock hem till sängen, jag är fullkommligt slut innerst inne. Har inte kunnat sova bra på några nätter nu, stressad för något som jag inte själv vet vad det är. Hoppas på bättring till natten för då får jag sova många timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0