Goda nyheter!

På jobbet igen. Känns rätt skönt att vara här, jobbar bara en natt sedan har jag min lediga vecka så nästa gång jag jobbar är inte förrän på onsdag natt -nästa vecka! Rätt nice om jag får säga det själv..

Idag fick jag glada besked. Jag är från och med 1 december anställd här på Bredäng. Inte längre vikarie utan månadsanställd. Får semesterdagar och fast lön. Känns tryggt! Dessutom får jag en egen inloggning till datorn och får skriva in mina tider själv på Heroma. Stort ansvar :) Firade genom att äta tre små rätter med Daniel ute på Parkudden, gott! Det enda negativa är att jag måste jobba natten till julafton och natten mellan julafton och juldagen. Julaftonsnatten känns okej, men natten till julafton gillar jag inte..

Nu ska jag fika lite med Emma, wienerbröd och ett stort glas saft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0