Hur går det med mitt hår?

Tänkte bara säga att jag inte är fullt så morotsfärgad längre. Madde och Simon köpte med sig ytterligare en blonderingsfärg så nu är det mer åt det blekgula hållet. Har dessutom tvättat håret med silverschampoo idag så det gula börjar försvinna en aning. Har inte vågat mig utanför dörren än ska kanske tilläggas :)
Har satt ihop min säng i mitt nya rum, samt städat bort det värsta byggdammet. Ska bara ha tag på en snygg garderob och ett lågt skrivbord/sängbord så är allt i sin ordning. Har dessutom börjat fundera på min väggtext, vad fasiken ska jag skriva..? Har ni några förslag så är de mer än välkomna!
Fick dessutom ett spännande mail förut, får se vart det leder :)  Låter intressant va? Ni får mer info när jag får det.. ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0