Inget spännande!

Sitter på jobbet, har gjort ungefär halva natten nu. Ska blir skönt att få åka hem och sova, ser fram emot detta redan nu. Första natten är alltid värst, speciellt nu när jag har haft min lediga vecka eftersom man försöker vända tillbaka dygnet då. Men det är faktiskt himla roligt att få jobba lite också, jag trivs så otroligt bra! I natt jobbar jag ihop med Eva så det blir mycket animalplanet på tvn, just nu visas whale wars. Inte alltför spännande kanske. Tur att man har lite tidningar att slötitta i så att naten flyter på mellan alla larm. Idag larmar det faktiskt rätt mycket, bra för då går tiden fort som fan :) Nu ska jag återuppta mitt tidningsläsande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0