Kaos..?!

Nu sitter jag äntligen i sängen. Det är numera smått kaotiskt på jobbet strax innan hemgång, mycket att göra och för få personer som kan hjälpa till (vi är ju trots allt bara 2 pers på natten, varav en är ansvarig för hemtjänst och en för Bredäng. Dvs får hemtjänsten larm är vi endast 1 pers på 29 boende, larmar många samtidigt gäller det att ha löparskorna på sig och springa som en skållad iller mellan alla avdelningar!). Tur att man har varit där ett tag nu och kan de flesta rutiner..!
Ska som sagt sova lite nu. Förhoppningsvis kan jag sova gott i några timmar, utan massa konstiga drömmar eller behov av att gå upp och röra på mig för att sedan inte kunna somna om. Sex timmars god sömn är allt jag begär, sen är jag mänsklig igen :)




Sov gott! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

sov gott!!!

2009-11-19 @ 08:29:42
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0