Lite halvdant sådär..

Är fortfarande lite halvrisig, eller ja.. Det börjar faktiskt kännas mycket bättre nu, igår var ingen höjdardag men idag känns allt på bättringsvägen. Allt kändes dock fint på första delen utav dagen igår. Målade taket i mitt nya rum och på eftermiddagen var jag och fikade med finaste Frida. På kvällen mådde jag dock piss, hade ont i kroppen och mådde illa. Hoppas att jag kan må bra hela dagen idag :)
Idag hade jag tänkt att åka in till stan och köpa vävtapeter till alla väggar i mitt rum och i hallen. Sen ska taket målas (minst) en gång till och sen måste jag hitta en fin färg till min fondvägg och resterande väggar i rummet. Kan bli riktigt bra det här..
I helgen är det jobb som gäller, jobbar nätterna mellan fre-lör och lör-sön. Rätt nice :) Måste vara bara frisk och kry först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0