Lördag

Var har dagen tagit vägen egentligen? Gick upp strax efter 9 eftersom Speed hade anordnat en liten utflykt till Scandinavian Raceway Nostalgica i Anderstorp. Fick lyssna på en man som heter Ticko och som är ansvarig för museet. Han berättade om hur banan i Anderstorp byggdes och massa runt omkring. Fick dessutom lite fika och naturligtvis träffa andra medlemmar i Speed, mycket trevligt!
Därefter så har jag hjälpt Daniel att skruva på volvon. Plockade ju ur motorn igår och idag har jag bytt kamrem. Daniel fick beskriva hur jag skulle göra och sen fick jag skruva själv, hur kul som helst. Jag gillar att skruva med grejer, men sen att jag är kass på motorer är lite synd. Hade ju kunnat göra hur mycket som helst annars :) Ska lära mig...
Nu är det dags att åka till Parkudden och äta kvällsmat. Syrran ska klippa mig så snart kan jag ha min saknade tuppkam igen, sweet! Fick se Pärs "lilla" tuppkam på kort innan idag, om du läser nu Pär så är jag glad att du inte har kvar den :) Ha ha..

Mot maten!

Kommentarer
Postat av: Pär

Det var väl bara för att jag blev ytterligare 15 cm längre än dig när jag hade den som du inte gillade den. :P får nog spara till en ny nu tror jag... Fast denna gången ska den vara blå.

2009-11-15 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0