Morotsfärgad

Sitter hemma hos Daniel, han hjälper mig att färga håret.. Just nu är jag illorange i håret, blekningen tog inte så bra första gången.. Ser ut som en blek morot ungefär :) Ska snart lägga i en omgång blekning till, förhoppningsvis så blir jag blond igen..
Idag har jag inte gjort mycket, skruvat lite med volvon. Tappat ur all olja och bytt filter, samt städat och donat lite. Lugnt och skönt. Var inne i stan och kollade på Simons krockade volvo också, stackars lilla bil. Tur att han klarade sig utan skador iallafall, det är ju det viktigaste förstås! Han och Madde kommer hit och kollar på film om en stund, ska ätas tacos också! Niiice :)
Nu måste jag blåsa håret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0