Nu ska jag sova lite...

Dags att uppdatera, har ju inte skrivit sen i fredags. Fy på mig :)
Tänkte gå och lägga mig om en stund. Börjar ju jobba kl 21 så jag behöver sova lite för att orka en hel natt. Annars känner man sig rätt gammal själv framåt 4-5..
Igår var Frida här och hälsade på. Jag, Frida och Daniel käkade tacos, åt chips, glass och godis. Förutom att filmen var totalt kass så var resten väldigt trevligt! Får ta en riktig utekväll snart Frida?! Klä upp oss till tänderna och göra storstan.. Ha ha.. Var hundvakt åt lilla Elvis i natt också, såå mysig! Inte lika mysigt när han ska försöka pussas på morgonen dock.. :)
Kanske hinner uppdatera lite i natt, får väl se hur lugnt det blir..

Kommentarer
Postat av: Frida

Klä upp oss till tänderna och festa loss!?? ABSOLUT! :)

2009-11-23 @ 14:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0