Sliten

Gårdagens natt var inte så lugn som inläggen fick den att verka. Det körde ihop sig rejält, med mycket att göra och många att åka till, samtidigt såklart! Hur jag lyckades köra hem i morse är för mig en stor gåta, jag var så otroligt trött!

Idag har jag sovit.. Åt middag på Max och sen bowlade vi en sväng i stan. Jag vann över Daniel, som vanligt :) Eller ja, de två gånger vi faktiskt har bowlat har jag vunnit..! I´m the best, can´t help it!

I natt blir det till att jobba. Ska in till Knoddas och säga hej innan jobbet, han har ju nämligen anordnat en liten skiva i afton som jag tyvärr inte kan medverka på. Men säga hej och tjöta lite hinns alltid med förstås :)

Imorgon blir det fullt upp. Kommer hem från jobbet ca halv 8, sova, möte med Speed kl 13 i stan och sen bio i Växjö som börjar vid 18.00. Däremellan måste jag äta, duscha och försöka piggna till. Blir kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0