Speed FMK

Tänkte bara checka in här en snabbis, är på väg till mitt älskade gym. Ska ju bli biff nu en gång för alla :) eller inte!
Igår var jag i Gnosjö på en ungdomsmässa för att representera Speed FMK. Det är alltså en motorförening som jag (och många till) är medlem i. Visade bilfilmer (både racing och offroad), pratade med ungdomar som visade lite bilintresse, satte upp bilder och lite historia om Speeds bildande. Riktigt trevligt! Det är en förening som många borde gå med i (framförallt tjejer; kom igen nu!). De anordnar en massa roliga saker, ska till exempel snart ut på bilorientering, julfest och massa annat. Dessutom kommer de att anordna bilutställningar, den första sker 8/5 i Gnosjö. Vill ni gå med så finns klubben på Facebook eller så går ni in på speedfmk.se.
Nu har jag gjort tillräckligt med reklam för idag :) Nu ska jag iväg till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0