Träningsvärk redan..?!

Ho ho.. Har haft en mycket intensiv träningsstund på gymmet. Körde väldigt hårt och jag känner av träningsvärken redan nu. Undrar hur det kommer att kännas i benen imorgon..? Spännande :)
Har iallafall ätit lunch nu, hittade lite tacos i kylen och det slank ner fort som bara den. Tänkte ta mig en dusch nu och kanske läsa lite i en av böckerna jag lånade på biblioteket sen, låter som en lagom soft eftermiddag. Klockan 16 ska jag upp till Daniels jobb och hjälpa honom skruva med volvon så att den blir körduglig någongång. Kanske inte är det bästa hjälpen direkt, jag är nog mer där för sällskaps skull och skruva på lite muttrar här och var, men det är alltid roligare att slippa vara själv.

Mot duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0