Vart har dagen tagit vägen?

Jag är nog en hopplös människa, idag gick jag inte upp förrän nu.. Klockan är ju för fan 12 på dagen..! Tur att man ska jobba i natt, då har jag något att skylla på. Det värsta är att jag faktiskt har sovit fram tills nu, nästan 11 timmars sömn i natt. Låg och läste till kl 1 i natt (måste snart gå och låna lite nya böcker på biblioteket by the way..) och sen stensomnade jag. Har vaknat några gånger under natten och morgonen, men alltid lyckats somna om igen.. Härligt!
Nu blir det till att måla väggar igen. Målade första lagret igår och idag blir lager nummer 2, förhoppningsvis så räcker det. Gör nog inte fondväggen förrän imorgon, kanske att jag hinner måla första lagret ikväll.. Vi får se. Får lägga upp lite kort när allting är klart :)
Nu ska jag dra på mig målarkläderna och bege mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0