En idyll..?!

Sitter hemma på Parkudden och myser. Ligger nerbäddat i soffan med en tjock filt och en katt som värmer både ben och fötter. Det eldas för fullt i både kakelung och vedspis och på tvn går en halvtaskig film. Mamma och pappa sitter i köket just för tillfället med ett par vänner från Trollhättan som är här på besök. Ligger och lyssnar på dom, har inget ljud på tvn. Så skönt! Är inte detta en idyll så säg mig..?!

Har varit ute en sväng med Hampus och just nu är det många vänner som skickar meddelande på mobilen. Tack allihop, ni är guld värda ska ni veta!

Nu ska jag strax dra mig in mot stan, träffa kompisar innan jag ska hämta Daniel med vänner och köra hem dem från oktoberfesten på Gästgivargården. Blir nog bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0