God morgon!

Förlåt för en dålig uppdatering igår. Hade inte riktigt tillgång till internet. Sitter på dagis just nu, inga barn har kommit än, trist!  Har tänt upp överallt och städat undan lite smågrejer så nu är alla barn välkomna!

Igår gjorde jag inte mycket, jobbade till 17.00 och sen var jag ute och joggade en runda. Idag blir det ungefär lika mycket gjort. Ska jobba på dagis till 14.00 och sen sova några timmar eftersom jag jobbar i natt också. Tänkte försöka sova i Forsheda, men det är riktigt iskallt där så vi får väl se. Eftersom det regnar ute lär jag vara som en isbit redan när jag kommer dit och då kommer jag aldrig kunna somna. Kanske åker ut till Parkudden ändå.. Enda nackdelen är ju att man blir så störd när man ligger där ute eftersom alla springer igenom mitt rum för att komma till duschen, dessutom måste syrran gå in där för att komma till sitt rum. Men men, man får väl leva med det!

Får se om jag lyckas uppdatera något mer lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0