I don´t know what to do..

Vinterkräksjukan på dagis, innebär att jag inte behöver jobba. Tråkigt!! Jag som verkligen inte vill vara hemma och inte göra någonting. Men jag ser till att hålla mig sysselsatt. Ska snart iväg till gymmet, sen måste jag laga mat, ringa några samtal och kanske besöka biblioteket en sväng. Det är ju tur att man har ett fast vikariat på natten så att man verkligen får ihop sina timmar trots allt..!
Ligger och snackar med syrran genom väggen, hon börjar inte skolan förrän halv 1 idag. Pratar lite om katten som vägrar stanna ute, han trycker sig genom kattluckan trots att den är låst. Jädra katt..! Till råga på allt så sätter han sig och knaprar torrfoder kl 02.30 på natten så att alla vaknar. Tacka vet jag min lilla gumman, hon sover iallafall på nätterna!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe jefla katt ;)

2009-10-20 @ 12:11:05
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0