I fekking love it!

Att det kan vara så underbart skönt att få springa lite..?! Förstår det inte. Åkte in till gymmet en sväng, massa biffar som stod och pumpade vid vikterna. Ibland undrar jag varför man väljer att träna så himla mycket, bodybuilders är nog inget för mig. Jag tycker inte att deras kroppar ser bra ut, muskler är bara fint i rätt proportioner.

Iallafall.. Jag ställde mig på löpbandet, sprang några km i maklig takt. Körde dessutom lite armar, rygg och mage när jag ändå var på gång. Sen kände jag mig rätt klar så jag hoppade in i bilen och tänkte åka hemåt och duscha lite. Men vad händer..? Jag känner att en löprunda hade suttit fint, så när jag hade parkerat bilen tog jag en runda i spåret också. Iklädd shorts, linne och tröja. Kallt var det men samtidigt så förbannat skönt!
Nu ska jag duscha varmt och sen laga lite mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0