Ingen bra dag!

Ibland har man dagar då precis allt känns fel. Man vaknar på fel sida, har feber och mår allmänt rätt kasst. Ingenting fungerar som det ska, någon säger ett fel ord och man blir sur och grinig för ingenting. Man vill inte gå utanför dörren och när man väl lyckas ta sig ut blir det inte som man tänkt sig. Ni fattar själva: Jag har ingen bra dag idag.
Kan beror på att jag inte har sovit så bra, febern eller att jag inte har ätit något sedan kl 23 igår. Kanske en kombination av alltihop när jag tänker efter. Skulle nog behöva någon som drog upp mig i kragen och fick mig på fötter. Någon som sa -Skärp till dig nu för helvete, ligg inte där och tyck synd om dig själv, gör något!
Tur att Jonas ringer om en stund :)





Tack Jonas! Du gjorde min dag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0