Jag är så bra!

Fasiken va bra det blev. Konstigt att jag inte fick något symaskinskörkort i högstadiet egentligen, jag kan ju det här :) Kan bero på att jag och läraren inte kom överrens och att jag aldrig va på hennes lektioner i och för sig.. Men jag kan ju sy!
Nu undrar ni förstås; Vad är det för något hon syr? För att inte avslöja för mycket så ska jag på maskerad på lördag och jag behövde något att ha över klänningen. Gissa vad..?!
Kan lägga upp en bild på hela min vackra outfit imorgon eller på söndag..
Nu måste jag komma på något mer att göra. Klockan är ju bara 07.40 och jag har en hel dag att fylla med saker att göra.. Shit pommes! :)

Kommentarer
Postat av: Missie- The One

Heej! Kollar in din blogg och önskar dig en trevlig helg! :D



(Lägg gärna till min blogg på bloglovin, om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

2009-10-30 @ 07:52:18
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Frida

Råkar ju vara så att jag vet precis vilken j**la lärare du menar..Tur att hon inte satte djupare spår i varken dig eller mig när det gäller känslan för symaskiner. Älskar ju min så mycket att jag köpte en till ;) Du är så duktig såå!

2009-10-30 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0