Kasst av mig.. Jag vet!

Känner att uppdateringen har varit lite halvkass, eller riktigt dålig för att vara ärlig. Har varit sjuk och inte haft lust att uppdatera, så kan det bli ibland.
Idag börjar jag må bättre iallafall. Har varit ute på Parkudden och kollat på mitt nya rum. Var inte helnöjd ska väl erkännas men nu har jag tänkt på saken och jag tror faktiskt att det kan bli riktigt bra till slut. Om inte annat så har jag iallafall någonstans att stänga om mig och jag ska vara glad att mina föräldrar bygger ett rum till bara mig. Så är det!
Kvällen har jag dedikerat åt att kratta löv, det gjorde mig på grymt mycket bättre humör. Behöver lite fysisk rörelse för att må bra, det har blivit för lite av den varan på sistone.. Kanske åker till gymmet imorgon om jag är hundra i kroppen :)
Nu ska jag laga mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0