Lågt humör och massa jobb

Nu är det dags för jobb igen. Relativt lugnt än så länge, men det kan ändra på sig vilken minut som helst! Har inte sovit speciellt mycket idag, inte speciellt bra för den delen heller. Kanske därför humöret är lite lågt, har dessutom mycket att tänka på i övrigt så det kan nog också påverka en del. Tur att man har Jonas att ringa till och prata av sig lite. Dessutom har jag ju världens bästa Hampus som vän, det värmer också!

Känner mig iallafall frisk och kry i övrigt.. Har hjälpt pappa att ta ner ett träd idag, rätt mäktigt när man ser det falla till marken! Dessutom har vi varit en snabb sväng i Forsheda och sedan ätit på Burger King. Därefter var jag ute hos Daniel och hälsade på, fick super goda varma mackor; riktigt lyxigt! Synd att jag skulle jobba bara, hade gärna stannat och kollat på inlåst.. Men men, jobb är alltid bra!

Nu måste jag vara lite social..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0