Måndag

Längtar efter lite sol, det vore så skönt att få ta en promenad utan att bli jätteblöt. Har dock tagit en kort tur nu på morgonen, sen har jag pratat i telefon, kollat runt på nätet och nu lagar jag lite mat. Ska jobba i natt så jag passade även på att ta lite sov morgon.. :)
Efter lunch så tänkte jag passa på att baka lite, är så sjukt sugen på att göra morotskakor. Funderar även på att göra några slags bullar som min mamma brukar göra, de är så sjukt goda! Får se om jag kan hitta receptet på nätet kanske..
Igår hände inte så mycket, tog det rätt chill. Va på bio och såg Disneys nya: Upp! Så himla bra film! Åhh.. Jag kan tänka mig att se den igen. Fint gjord, mysig handling och roliga karaktärer! En riktig disneyfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0