Nattjobb

Nu har jag äntligen lite internet igen. Ber om ursäkt till alla som har skickat mail och inlägg på facebook, jag kan varken läsa eller svara på dem. Facebook är nedstängt på alla kommunens datorer och vi har fortfarande inte internet ute på Parkudden. Ska försöka ta mig till en vanlig dator med internet så snart jag kan..

Sitter på Bredäng och jobbar lite. Har inneronden idag så jag slipper gå ut i kylan, skönt! Dessutom har jag kopplat in både kupéfläkten och motorvärmaren så bilen kommer vara varm och skön när jag slutar 07.15. Det är lyxigt..! Ibland är det bra att få köra volvo...

Nu ska jag fortsätta jobba lite. Börjar bli rätt trött så en varm säng lockar extremt mycket. Bara 4 timmar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0