Ohh my..

Inte bra att vara ledig, man ligger kvar i sängen alldeles för länge.. Vaknar och ser att klockan är halv 8, tänker att man kanske skulle ta och gå upp, somnar om, vaknar och ser att klockan är 10, får mindre panik och rusar upp ur sängen. Man ska inte sova så länge, men i och för sig hade jag en hel del timmar att sova igen..
Inget jobb idag alltså, ungarna har svinkoppor. Men imorgon ska jag öppna på dagis och dessutom har jag fått fler dagar att jobba eftersom jag har fått vara hemma några gånger när ungarna varit sjuka. Ska kolla hur det passar ihop med mitt nattschema bara..
Tänkte att jag skulle passa på att åka till gymmet en sväng, längtar efter min löpmaskin! Skulle kanske gå på stan och försöka hitta en kalender också, min är snart slut och jag är i stort behov av en ny! Hur skulle jag annars kunna hålla någorlunda ordning på mitt liv..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0