Ohh shit..!

Fattar ni hur mycket jag har hunnit med idag egentligen..?! Jag har haft en låång sovmorgon, handlat i stan, köpt växter och planterat, pratat med Göran och lämnat in massa ansökningar, skalat potatis och snart ska jag börja rulla lite köttbullar.  Det är inte dåligt med tanke på hur få timmar jag har varit vaken egentligen.



I natt blir det jobb, imorgon natt också. Ska blir himla roligt faktiskt. Jag behöver lite vettigt att göra, annars blir jag knäpp. Jobbar dessutom med Lena i natt, rätt spännande eftersom jag inte har jobbat med henne sedan jag gick bredvid den 18-19 augusti. Oj, vad tiden går fort egentligen...



Nu måste jag läsa lite nyheter så att man håller sig uppdaterad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0