Skärpning kommunen..!

Jäkla skit..! Nu har värnamo kommun blockerat facebook igen. Jag förstår inte varför man inte ska kunna få använda sig av denna sida när andra sidor så som blogg.se, bilddagboken, aftonbladet, hitta.se osv. är helt okej att använda. Man är väl så pass vuxen att man klarar av att göra sitt jobb och gå in på privata sidor under raster och dylikt. Tråkmånsar!

Sitter iallafall på jobbet om ni inte redan har förstått detta. Sista natten innan helgen. Känns kanon! Imorgon ska jag till Seghalla och rocka loss, ska bugga så att det står härliga till! På lördagen är inget planerat än. Ska kolla förbi Speeds bilutställning men utöver det är jag öppen för förslag :)

Nu ska jag gå tillbaka til Lena, hon ropar på mig och försöker övertyga mig om att läsa Dan Browns böcker.. Ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0